Kızlar merhaba 37+5 günlük hamileyim bebeğimin hareketleri baya azaldı ve karnım çok sert olurdu ve böyle bir rahatlama geldi sanki bebeğim doğum pozisyonuna girmiş olabilir mi bu neden olabilir benimle aynı durumda olan var mı inşallah sağlıkla doğar bebişlerimiz 🙏🏻🐣💜