Nurozokur Bugün 40. Haftama girdim kızlar. Benim gibi hala bekleyenler. Herşey zorlaşmaya başladı. Sizde durumlar nasıl ?
Orakci07 Nurozokur bende 39+5 im bebegım kılosu önde olduğu için pazartesi kesin yatış dedi suni sancı vercekler biraz korku bıraz heycan var içimde
ShutUp Nurozokur bekleyişim haftaya cumartesi son inşallah şimdi bile beklemek çok zor ve korkuyorum bebeğim kakasını yaparsa diye bu seferde bunun stresini yaşıyorum :(
Arven09 Merhaba ben de 40+1 le bekliyorum. Dün doktora gittim daha kanala girmemişti. Merakla bekliyorum. Yıllardır hamile gibi hissediyorum. Herkes doğurdu sanki bir ben kaldım.☺️ Hamilelikte aşırı hareketliydim hala da öyleyim ama artık hiç enerjim kalmadı. 39 dan itibaren iyice ağırlaştım. Doğuma gitsem doğuracak enerjim kalmamış gibi hissediyorum.
Nurozokur Arven09 bende aşırı ağırlaştım. Her yerim ağrıyor artık. Doktor 41 haftaya kadar bekleyelim gelmezse suni sancı deneriz dedi. Beklemek çok zor.
Sueee Nurozokur Bende 39+5 haftalık doktor banada 41 kadar beklicez hiç bir belirti olmazsa 41 de suni verecez dedi
Nurozokur Arven09 kafası aşağıya inmiş ama daha kanala girmemiş demişti doktorum. Ama bellide olmaz sancınla birlikte kanala girebilir şuan önemli değil demişti.
Nurozokur Sueee bende aynı şeyleri yapıyorum. Ektra ananas, ahududu çayı, adaçayı tüketiyorum. Pilates topunda birkaç egzersizim var birde onları yapıyorum. Denemediğim şey kalmadı valla. Ama gelesi yok oğlumun.
Sueee Nurozokur Naparsak yapalım bebek ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyor. Yaptığımız şeyler dogumumuza yardımcı olacak şeyler faydasını görürüz inşallah dogumda
Nurozokur Orakci07 39.haftada 3300 dü kilosu. Şuan 3550. Sanırım o yüzden doktor 41 e kadar bekleyebiliriz dedi. Ama sancı mancı yok sanırım bende 41 de suni alıcam. Suni alıpta açılmam olmazsa diye tedirginim bende.
Orakci07 Nurozokur benım bebiş dün kontrolde 3980 gram idi bende sunı sancı cekıp ya olmazsa dıye korkuyorum doğum esnasında zorlanırsan sezeryanla alcam hemen dedı senı zorlamıycam dedı doktorum
Nurozokur ShutUp yani suyu bitebilir, kakasını yapabilir. İhtimaller çokta bunlar sık yaşanan şeyler değil olumlu düşünmekten başka çaremiz yok sanırım.
Orakci07 Nurozokur kesinlikle en önemlisi doktor ile işbirliği içinde olup kendimize guvenebılmek eğer doğum yaparsanız güzel haberlerınızı bekliyorum 🌸🌸