Ben 2 tane 5 li ebebek aziz bebe aldim birini dogdugunda giydi yikandi hem Cekmis hem boyasi cikmis digerininde lekesi cikmamis kaliteli olsun 10 lu baska marka alcagima dedim pekte bekledigim gibi cikmadilar simdi olsa civilden 10 lu alirdim onlarin yerine zaten 2 3 kez anca giyiyolar