Yarım şeker yükleme günü inşallah normal çıkar nelere dıkkat etmeliyim özel takipliyim yarın devlet hastanedesine gideceğim şeker yüklemesi için doktor muyanen etmek istese muayene olmalı mıyım 2 gün sonra da kendi doktoruma randevum var 2 gün arayla ultrosun olacak sıkıntı olur mu çok hafif kaşıntım var vajinada gitmişken idrar tahlilide versem mi acaba