Aklıma geldikçe yeni soru başlatıyorum 😂
Çok merak ettiğim Bi konu var 29+2deyim sütüm geliyo bazen tam renk beyaz değil hafif saydam beyaza yakın olmaya başlıyo yavaştan hemen hemen 17 ci haftamdan beri var asıl merak ettiğim şey şuan böyle gelmesi doğumdan sonra kolay geleceği anlamına gelirmi bazı insan sütünğn gelmesi için çok uğraşıyor ben şuanki durumum o zamana kolaylık sağlarmı acaba teşekkür ederim şimdiden cevaplar için