bebegimd7 Anlayamıyorum insan eşinin çocuğunun kimliğini, nikah cüzdanını nasıl yanlışlıkla çöpe atar? Şuan gerekli her şeyimiz çöpte.
bebegimd7 Neferut Kimliklerimizi, ve evlilik cüzdanini senetlerin yanına koymuştum kaybolmasın diye. Eşim gereksiz senetleri atmak istemiş ve almış (nasıl oldu bilmiyorum arasında da değildi en alttaydı) hepsini atmış.
bebegimd7 Mor-kelebek Kimliklerimizi, ve evlilik cüzdanini senetlerin yanına koymuştum kaybolmasın diye. Eşim gereksiz senetleri atmak istemiş ve almış (nasıl oldu bilmiyorum arasında da değildi en alttaydı) hepsini atmış.
bebegimd7 Neferut bulamayınca çöpe de attığı için aklıma o geldi. Ben öyle şey yapar mıyım diyordu inanmıyordum bir de😂