seymawsu Merhaba kızlar ben 29+2 deyim Dünki doktor kontrolümde 1170 kg olduğunu söyledi normal mi yoksa azmı sizce normal değilse bir anda kilo alması için önerdiğiniz şeyler varmı
Mavipatik seymawsu 28de 1200 dük şuan 38deyiz bir tık öndeyiz kilosu gayet normal. Birde sizin yapınız eşinizin yapısıda önemlii burada. Ben ve eşim iriyiz bebkte iri o yüzden pek kıyaslama yapma bebiş sağlıklı olsun önemli olan o 💞💓🌸
seymawsu Mavipatik gelişim girildiği vardı 2 hafta önce karın ve bacaklarında bu hafta gittim doktorum haftası ile aynı dedi düzelmişiz allahım şükür ama araştırınca hep fazla rakamlar görüyorum tedirgin oluyorum o yüzden ilk gebeliğim bide korkum var baya
Mavipatik seymawsu önemli olan doktorun haftasıyla uyumlu demesi 🌸 Sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah içini rahat tut 🤩🌸💓
Mlkklc seymawsu benimde aynı sekilde karın cevresinde bi gerilik gözüktü beslenmenize dikkat ettiniz mi ne öneririsniz