yenigebeyim 9 haftalık hamileyim. Artık alt tarafımda baskı varmış gibi hissediyorum ve sanki idrarım varmış gibi oluyor tuvalete gidiyorum 1-2 damla geliyor normal mi bu
Ckaderdem yenigebeyim ilk zamanlar birde son zamanlarda çok çok artan bi durum bu. Ama ayrıca İdrar yolları enfeksiyonu olabilir sağlık ocağında test yaptırabilirsin.
3prensAnnesi_ yenigebeyim ikinci gebeliğimde ilk zamanlardan doğuma kadar yaşadım, enfeksiyon var dedi dr ilaç yada tek kullanımlık şaseler fayda etmiyordu, drum da fayda etmeyebilir bol su içeceksin dedi geçmedi hiç, dilerim sizin geçer
yenigebeyim Doktor 1-2 hafta önce hafif idrar yolu enfeksiyonu var demişti ama ilaç vermemişti bol şu iç demişti ilaç vermeyeceğim demişti. Ama öyle yanma vs yok
Pink29 Nilayy95 merhaba gectı mı sonradan acaba şu an 22.haftadayım sureklı ısrarım varmış gıvı ama çıkınca da bır ıkı damla daha oncekı haftalarda yoktu ılk haftalarda vardı evet ama gecmıştı sureklı tuvalettetım😀
Smiley87 yenigebeyim yani evet sık sık tuvalete gitmek çok normal ama gittiğinde bir kaç damla geliyorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir
Nurbl Sık idrarda bir enfeksiyon belirtisiymiş doktorum söylemişti bi dr gidin bence ilaç bişey verir
Edanursoylu yenigebeyim idrar yolu enfeksiyonu. Çok ilerlemeden doktora görünüp ilaclari içmek lazim🌸
Turuncukadin yenigebeyim normal bir şey diye düşünüp ihmal etmeyin idrar yolu enfeksiyonu var muhtemelen ilerlemiş. Doktora gidip bi tahlil verin bence iyi olur
Bebisiminannesii yenigebeyim sen birde son haftalar gör, gece gündüz hep wcdeyim biktim artık, ağırlaştımda zor gidiyorum kalkıp 37+5