Zeyzeyy- benim bebeğim de 3 aylık o da öksürüyordu perşembe günü doktora götürdüm hava makinasında kullanmak için iki çeşit hava verdi o şekilde hafifledi ve bu mevsimde hırıltılı öksürük çok yaygın dedi sizde bebeği olabildiğince sıcak tutun göğsüne havlu filan koyun rahatlatir inşallah ve en önemlisi doktora goturmelsiniz inşallah ciğerlerine inmez