Evet kızlar beklenen gün geldi bugün kontrolüm vardı 39+3 hâlâ kanala girmemiş, şuan 4050 Gr ölçtü doktor. Alttan muayenede yaptı. Rahmin çok basık dedi. Gittikçe de büyüyecek çocuk dedi. Çok korkuyorum dualarımızı bekliyorum.
Yarın 8 de yatışım yapılacak. Sezaryen de olmazsa olmaz dediğiniz şunu yap dediğiniz şeyler varmı? İlgilenecek kimsem yok kayısı hoşafı yaptım, kahve kattım . akşama da çorba yapacağım istiyorlarmış galiba hastaneden başka neler var