Kubra001111 Kızlar bu nedir devlette Dr gittim ilaç yazdırmaya böyle dedi kendi doktorum detaylı baktı birşey demedi organlarına bakmıştı bebeğimin kendi doktorum ,haftaya cuma da perinatoloji randevum var
Ecemom_ Kubra001111 20+3 de detaylı ultrasonda parlaklık görüldü. Amniyosentez vs önerildi ama ben yaptırmadın. 30+2 de perinatoloji muayenemde parlaklığın geçtiğini gördük. Tek başınaysa başka eşlik eden bir bulgu yoksa sıkıntı etmeyin
Kubra001111 Ecemom_ ya doktor detaylı da baktır sebebinj göremedim dedi devlette doktora gittim ama kendi doktorum böyle birşey var demedi en iyisi detaylı da belli olur sanırım
umrumdadegil Kubra001111 tek başına bir anlam ofade etmiyor demişlerdi bilemiyorum ama ben fetal eko çektirdim hamileyken doktor git demişti detaylı incelendi kalp sıkıntı görülmedi doğduktan sonra 1.5 aylık olunca getir demişti götürdüm azalmıştı 7 aylıkken tekrar çağırdı tamamen geçmişti çok şükür
Ecemom_ Kubra001111 aynen canım. Kalsiyum birikmesi vs yazıyor sebebinde araştırdığıma göre. Ama doktorum sebebi şu demedi. Çok şükür ki geçti zaten 30. Haftada
Kubra001111 umrumdadegil aynı bana da öyle dedi doktor tek başına anlam ifade etmiyo diye bazen nedene bağlı olmuyo zamanla geçiyor dedi inşallah benim bebeğimde de sorun çıkmaz düzelir yaa
umrumdadegil Kubra001111 detaylı ultrasonda daha iyi belli olur duruma göre fetal eko çektirirsin korkma ama bende çok korkmuştum güzel haberlerle dönmek istemiştim detaylı ultrasondan benimki orda belli oldu ama moralim bozuk gelmiştim eve 🥲
Kubra001111 umrumdadegil ben bugün moralimi bozmamaya çalıştım detaylı da hayırlı haberler alalım aminn