Valla şaşırdım mamaktayım şehir hastanelerine gitmek istemedim muhattap olacak doktor yok hep yeni asistanlar her gittiğimde başkası oluyor bu ikinci gebeliğim o yüzden bundan tek doktor olsun istedim. Özel yerine devlete gittim doktorum baya ilgili sağolsun ve her seferinden ben istemeden bana ultrason kâğıdı veriyor gösteriyor