Tutaste_ ewet ewet Bı yengem var sağolsun kimseye ihtigac kalmıyor vay ben yaşadım başımdan geçti bana sorun bana tek eve cikicakmis kardeşim de Yoksa olmazmiş kardeşi de amaliyat olmuş neler yaşamışlar Çocuğun moralini mahvetmis Ben hamile olunca pek Gidemiyorum tek başıma anneme dedim kovun şunu ne yaşarsa yaşasın bana denk gelmiyo bı denk gelse kovarim Hamilelik seysi derim snsnsn