İlacınızı düzenli şekilde kullanın. Yukarda arkadaşın dediği gibi tsh yüksekliği cok zarar verici bebek açısından.
Ben tüp bebek tedavisine başlarken hasimato trioid hastası olduğumu öğrendim ve ilaç kullanıyorum gebeligimde de doktorumun verdiği doz ve ilacı kullanıyorum, 34. Haftamdayim hala kullanıyorum.
Lütfen doktorunuzu dinleyin🙏 hamilelikte tsh değeri trioid sorunu olmayan insanlarda bile inanılmaz değişiyor en bastan yakalamıssınz ne güzel ilacla hemen düşer zaten.
Sağlıkla kucağınıza alın 🙏