AybenYB Kızlar günaydın, 22+1deyiz, her zaman değil ama arada bir idrara çıkarken böyle gaz sıkışması gibi bir baskı oluyor, idrar yolu enfeksiyonu da değilmiş test yaptırdım çıkmadı. Bebiş büyüdüğü için mi acaba, benim gibi bunu yaşayan var mı?
zynpknt AybenYB bende idrarımı yaprken karnım ağrıyor ve kasılıyor tahlillerim temiz çıkıyor heralde mesane boşalırken bebek kendini salıyor aşağı doğru ona bağlıyorum ama bilemiyorum
Eftelya_54 @“AybenYB”# bende 25+5 haftalık gebeyim aynı sorunu yasıyorum afedersiniz tam kalkarken bianda kasılmam oluyor Kontrol zamanım gelmediği için doktora soramadımda
Eftelya_54 AybenYB O an bide tam bir bölgede bebeğin toparlandığını hissediyorum Belki büyüdüğü için normaldir bilen ve yaşayan biri cevap verir belki🤗
AybenYB Eftelya_54 ay evet korkutucu bir his, kasılmalar için erken bir hafta ya bir de arada korkmuyorum değil ama sürekli olmadığı için çok evhamlanmadım, gaz sıkışması hissiyatı gibi oluyor birkaç saniye sonra bazen birkaç dakika sonra geçiyor, bir de her zaman olmuyor genelde çok fazla yediğim zamanlarda oluyor o yüzden gazla alakalı mı acaba diye düşündüm 🥹🧿
AybenYB Melodimm bana da öyle geliyor, tabii anne yüreği bir şey var mı acaba düşünmeden duramıyor 🥹 bir de çok hızlı büyümeye başlıyorlar ya bu haftalarda
feynnur Eftelya_54 ben 25+1 de 650 geldi. Doktor sorun görmüyo ama ister istemez sürekli karşılaştırıyorum az diye
AybenYB zynpknt evet benim de aynı şekilde, tahliller normal çıkıyor ama sanki böyle gazınız olur da çıkaramazsınız baskı yapar ya aynı onun gibi bi his
Eftelya_54 feynnur doktor sorun yok diyorsa yoktur canım herkes bir olmuyorki 🫶🏻 Son haftalarda kilo alımı hızlanıyor bebeklerin merak etme 🙏🏻