Elfnr Civciv59 karnımda hala yok fakat 20haftamdan suan 26 haftamdayım basenlerım catladı canım okadarda krem surmeme ragmen biraz genetik canım
Atlarlayasayan Civciv59 ilk doğumsa 7. Ayda çatladım karnım çatlak dolu oyğzden bunda umursamıyorum😂dopumdan sonra lazere gitçem 😬
Haticealasahin Civciv59 39 olduk karnimda hic yok sukur insallah catlamadan dogar. Kalcamda da 36 dan sonra uc dort cizik oldu 😔
Civciv59 Elfnr ben ilk mustela ile başladım baktım olcak gibi değil fiyat olarak aldım bebe yağını pehlivanlar gibi yağlanıyorum. Hem rahatlatıyor
Anneci Son haftalarım her yerim çatladı bende çatlamasın diye bekliyordum ama bütün vücut çatlak.. ama onu geçtim artık doğurup da rahatlasam diyorum çatlak çok takmıştım ama ilk Doğumda olmasa 2. Doğumda mutlaka olur dediler ve çoğu insan çatlak o yüzden takmıyorum artık 🙄😬
Civciv59 29. Haftadayım bende henüz yok çok kilo da aldım ama artık çatlasamda aman boşver dicem hayırlısıyla atlatalım da
Beyzan Az önce burda bir sohbette okudum madecassol diye bir krem varmış aşırı iyi gelmiş kullananlara ben de 25. Hafta civarı çatladım ama sadece kalçalarımda var karnıma gelmedi. Tabi ben hiç bir şey kullanmadım hamileliğin en başından beri dikkat etmedim nemlendirmedim 🤷🏻♀️