Herkese merhaba güzel anneler ve adaylar bugün 5+6 dayım başından beri lekelenme yaşıyorum progestan kullanıyorum dün yine kanama yaşadığımdan dolayı kontrole gitmek istedim dr ultrasonda bebeği görenedi kese büyümüş cuma günü tekrar bakalım dedi. Bir de aç susuz gel bebek yoksa kürtaj olursun dedi. İnşallah bebeğimizi sağlıkla görürüz cuma güni ancak tersi bi durumda biraz beklememi ya da başka doktora gitmemi önerir misiniz? Geç döllenmem de yok. Bu durumu yaşayan kardeşlerimden tavsiye beklerim. Güzellikler iyiliklerle dolu günleriniz olsun