Salihaa42 24. Hafta civarı evde kendiniz ölçmeye başlayın sabah kahvaltıdan önce ölçün bi de kahvaltıdan bir saat sonra. O haftalarda kontrole gittiğinizde de doktorunuza söylersiniz çıkan değerleri ona göre bi yol izlersiniz. Ama en az bir hafta civarı falan takip edin evde. Bi de o içecek şekeri olmayan da şekeri zaten yükseltmiyor merak etmeyin. Mesela benim de şekerim tam tersi düşüyormuş yüklemede öğrendik ve böyle düşmesi de bebek için zararlı olduğu için ona göre besleniyorum, diyet yapıp evde şekerimi ölçüyorum. Haftanız geldiğinde de doktorunuz sizi yönlendirir zaten