miavgunlugu Testi dün yaptım, prodoctor erken gebelik testi , kuruma değil ilk 3 dakika da gördüm hemen hemen sadece anlayanlar ve görenler sevgi ve dua ile 🌷 17 şubat pik 18 şubat çatlama Yarın yapacağım diğerini bir gün ara verdim daha net görebilmek için:)
Meryemm46 miavgunlugu cnm bat ne zaman benim seninkinden bitik belirgin benimde adete 10 gün var ama baklm olur inşallah
miavgunlugu Meryemm46 benim 27 şubat yani yarın normalde olmam lazım hamileyimdir inşaallah ama regl yumurtlamadan sonra 14. Gün gelir diyen de var benim regl düzenli çok şükür ve de ovulasyonla takip ederek pik ve çatlamayı öğrendim. Benim de bat için kafam karışık canım ama hamileyimdir inşaallah amin🙈🥰
Meryemm46 miavgunlugu inşallah cnm benimde umudum hep öyledir ama ben düzensiz olduğum için bugünde test yaptım silik çıktı erken mi ne anlamadım baklm adete kadar beklicemm