Ayse71 AycaPoyraz değere göre hamilelik var fakat 2 günde bir kan verip 2 kat artması gerekiyor 🌸 sağlıkla gelsin
AycaPoyraz Ayse71 cuma günü sağlık ocağında kan versem sonucu cuma gününe çıkar mı acaba e nabiza düşer yani dimi sonuc
Ayse71 AycaPoyraz cuma günü çıkmaya bilir ertesi güne sarkıyor hafta içide versen öyle dün verdim ben mesela bugün çıktı acilde 2 saatte çıkıyor sağlık ocağında biraz geç düşüyor
anneolmakneguzel_ AycaPoyraz AycaPoyraz barkod varsa aynı gün sistemden bakabilirsin aynı gün en gec 15te cıkıyor sonuclar
AycaPoyraz anneolmakneguzel_ barkodun resmini çekerim tabi ozaman cuma günü veririm kan hangi sayfadan bakılıyor
anneolmakneguzel_ AycaPoyraz normalde kenarında site yazıyor yazmıyosa hangi siteden bakılıypr orda ki kan alan kişiye sorabilirsiniz
Gozde98 Benim 19 şubatta beta testim 229 çıktı 24 şubatta 946 çıktı sizce artış normal mi yoksa yavaş mı yükselmiş
Fatma_cay14 Neferut benım hem iç hem dış gebelık oldu maalesef haberdar edersınız demıstınız amelıyatla alındı
Neferut Fatma_cay14 çok üzgünüm inşallah en kısa zamanda Allah yine nasip eder sağlıklı hayırlı bir evlat