Selam kızlar bebeğim 2 aylık bıngıldağı küçük doğdu, yeni doğduğu zaman ultrason çekildi röntgen yapıldı, işitme testi yapıldı herşeyi normal çıktı, bugün sağlık ocağına götürdüm aşısı için, öncesinde doktor kontrolü yapıldı gözüne baktı, durmadığı için bakamadım dedi, eliyle bıngıldağa baktı erken kapanmış, hemen doktora götürün dedi bir pediatri doktoru görsün dedi, yani gelişimi herşeyi normal doktora bugüne randevu aldım, başına gelen var mı acaba? 😔😢