Merhabalar bendede normalde amh düşüklüğü bar. 2 başarısız tüp bebek denemem var geçen ay femara ile tedaviye başlamıştık yumurtalarım istenilen boyutta büyümedi diye doktor tedaviyi yatıda bırakalım bu ay dedi. Bir folikülündede polikistik görünümü var dedi. Bende en son Ocak 4’de regl oldum daha olmadım. Ovülasyon testi yapıyorum hep pik gösteriyor, yumurtluyo gözüküyorum 5 gündür. 2 gün önce beta verdim 2.64 çıktı. 🤷♀️