asra123 kizlar etlik zubeydeye gidiyordum ama hic memnun degilim ilgi alaka sifir herkesi azarliyorlar ankarada yeniyim ve hic bilmiyorum muayenelerime devam edebilecegim ve dogumumu yapabilcegim bir hastane onerin lutfen cok uzuluyorum 🙁🙁
mercimekkkannesi asra123 ben sincan nafiz körez hastanesine gidiyorum orda detaylı ultrason olmadığı için ilk defa zübeyde hanıma gittm doktorum oraya git dedi randevu aldım 10.10 geçeye ama girdiğimde 11.30 du o kadar ilgisizlerki gerçekten haklısın ben hastanemden çok memnunum doktorumdan keza öyle ilgisi alakası çok güzel her şeyi bana gösteriyo ultrasondan bakarken biraz da şans işi mi aetık bilmçyorum ama zübeyde hanımda hep asistanlar giriyo gerçekten muayene bile etmedi beni orda
Seymauslu asra123 Hacettepe ünv. Hastanesine gidiyorum gayette memnunum doktorlar hemşireler Güler yüzlü . 🙂
Omaraysegul asra123 bende oraya gidiyorum cok memnunum hatta 2li tarama yapn doktor cok ugrasti yanlis olmasin diye.. 8. Polikinlige gidiyorum o kadar guzel ilgileniyorlar ki.
Gonca0640 Med123 aynen canım doktorundan menmunmusun hastane cok iyi ama doktorumdan pek menmun degilim 😔
asra123 Med123 Med123 ben 20 haftalik oldum kabul ederler mi oraya gecsem acaba kac haftaya kadar kabul ediyorlar biliyor musunuz
asra123 Canderinsumeltem 13 canim ayrintiliya girdim bugun kizin teki cinsiyet sordu doktor bagirdi sorup durmayin kapida kagitlar yaziyor diye zaten ayrintilida gosterniyorlar bile bebegi abartisiz iki dk suruyo 5 kisiyi birden aliyolar berbat hastane ne ultrason kagidi veriyor ne bilgilendiriyor ben ozelden oraya gectim iki kere gittim ama cok vasat tam bi hayal kirikligi oldu 😫
Mehtapsato Bende ankarada yim canim etlikte ztn hep asistan doktorlar var ben buyuk dogum yani zekai tahire gidiyorum cok ta memnunum dogum bolumu cok guzel oranin asagisi yogun oluyo ama dogumu super
seyma281015 Mehtapsato Zekai Tahir’in doğum bölümü süper mi ? Orda Normal Doğum yaptıktan sonra tekrar görüşünüzü merak ediyorum
Gonca0640 asra123 canım hiç bi hastane 12 haftalıktan sonra almıyorlar bilgin olsun ama yinede ara sor istersen hastane cok güzel mesala dogum yaptıgın da en fazla ikili oda da olcaksın doktor da ben elif hanımı gidiyorum işinin ustası ama pek güler yüzlü degil hastayla muhtap olmuyor hemşiresi cok iyi ama o yardımcı oluyor bana
Med123 asra123 ben 23 haftalıkken acil olarak gittim ve oraya devam ettim sadece doktorlar yer olmazsa alamayız doğuma diyorlar
Canderinsumeltem asra123 bu konuda haklisin canim ben muayne oldugum doktordan cok memnunum ama ayrintili ultrasondaki adami oldurecektim o doktor varya bisey sorabilirmyim dedim cinsiyet soracaksan hicsorma diye beni azarladi delirdim ama ekrani cevirip gostermedi bile kizdim bende kagidi verdi bukadar bende gittim kendi doktoruma anlattim boyle boyle yapti bebegi bile gostermedi dedim o nasil doktormus oyle onunde gorunuyo cinsiyet iste soylese nolur sanki diye oda kizdi cins oluyo bazilari gokhanmiydi neydi adi heralde ayrintiliya bakan doktorun gicigin teki o yuzden haklisin 😘😊
Omaraysegul asra123 devlet hstanelerinde erken soylemeyi yasaklamislar. Erken soyledikleri cogu kisi dusuk yapmis isteyerek onun icin yasaklamislar
esractn asra123 Bende bugun etlikde ayritiliya girdim. Ayni sekilde oldu. Çok saçma cidden cinsiyeti soylememeleri. Millet ayrıntılıda kesin ogreniyo cinsiyeti biz soramıyoruz bile😤🤨 Ayrintilida bari belki verirler ultrason resmi vermediler 😡
asra123 Canderinsumeltem ben asistan doktora uclu taramada cinsiyet sordum erken daha dedi cocuk dogcak nerdeyse hangi kafadalar bilmiyorum ultrason sonucu gostermek icin bugun bi saat bekledim iceri girdim muayeneler bitsin oyle alirim diyor bende ciktim gittim esim ozelden randevu aldi yarina ama ben takibimi dogumumu devlette devam etmek istiyorum cunku ozel eşimi maddi acidan cok zorluycak ona da kiyamiyorum o yuzden guzel bir devlet hastanesi ariyorum 🙁 sen hangi polikliniktesin
Canderinsumeltem asra123 3.plk gidiyorum canim sevgi koça ama cok iyi ne biliyim gerci bende ozelde dogum yapmak istiyorum ama imkanlar el vermiyo malesef o yuzden devletlerin hepsi ayni ya ilgilenmiyorlar ki cogu doktorda suratsiz zaten dovecek gibi muayne ediyor 😊
mercimekkkannesi seyma281015 hayır rahime hanıma gidiyorum gerçekten çok tatlı bi kadın ilgili de diğer doktorları tanımıyorum daha doğrusu mutlaka iyisi vardır içlernde
Mehtapsato seyma281015 az kaldi canim 32 haftaligim bi aksilik olmasa 51 gun sonra dogumum ama acilmam var 1 cm her an yapabilirim ozaman tekrar goruslerimi bildiririm inslh
asra123 Omaraysegul ben ucluyu orda yaptirdim iki dk da bakti kapatti ultrason fotosuda vernedi cinsiyeti sordum erken daha dedi 18 haftalikken 🙄 oysaki ikiliyi ozelde yaptirdim cinsiyeti soylemisti bisey soruyorum ters cevap veriyorlar ben hic begenmedim sizin 8 iyiymis ama artik bu hastaneye sanirim adim atmicam baska hastane istiyorum 🙁
Ftmcmc asra123 bende zübeydeye gidiyorum memnunum ama ben gebe pok 10 a gidiyorum 2kere resim verdi cinsiyetini sordum baktı göremedi yüzü kapak yada arkası dönüktü birde zaten asistanlar var her gittiğimde farklı asistan oluyo ama hiç biride bağırmadı yada azarlamadı nebilim Bnde 20 haftalık gebeyim ayrıntılı ultrason da kapıda cinsiyet sormayın yazıyo ordada sormadım doktor sordu ben cvpladım açaba hangi doktor gittiğin çok merak ettim 🤭🤭
BAHAR25 asra123 yenimahalle devlet hastanesi doktorum ömer ant çok memnunum. Gitmenizi tavsiye ederim
seyma281015 BAHAR25 Kız böyle tavsiye ede ede Yenimahalleyi de Sincana çevirdiniz 😂 çok kalabalık olmaya başladı 🙄 Benim doktorum da Elif Nazlı
Omaraysegul asra123 bana 2li taramad verdiler resim. Cinsiyete erken soyleyemem dedi yasak diyince ustelemedim