Zg6641 Kızlar 25+4 oldum ama hâlâ bebeğin hareketlerini çok hissetmiyorum. Plasenta rahmin ön duvarında yazıyor detaylı ultrason raporunda. Nette okudum öyle olunca çok hissetmemek normal diyorlar. Bu konuda bilgisi olan var mı?
djjdjdksalla Zg6641 valla bnde az hissediyorum keyfi yeterse ara ara tepki veriyo ilk hamileligimde oğlum hiç durmazdı bu sakin
Neferut Zg6641 Ben 32. Haftaya kadar çok az hissettim hareketleri. Genel olarak sakin bir bebek dedi doktor sıkıntı yok dedi bazı bebekler hareketsiz olur dedi. Kontrollerde sıkıntı görmediğimiz sürece korkma demişti
sedamusa Zg6641 24+3 haftalığım plesenta benimde ön duvarda göründü detaylıda bende bebeğimi çok nadir hissediyorum
Neferut Zg6641 O vesvese doğuma kadar geçmiyor valla ben her günü kendime zehir ediyordum kafamda kuruyordum boşa yapmışım bir daha hamile kalsam yapmam heralde 😅