Sağlıklı beslendiğiniz için sorun olmayacaktır diye düşünüyorum, doktorunuz bir şey demiyorsa ve bebeğin gelişimi iyiyse içinizi ferah tutun🙏
Bende 32. Haftamda 500 gram vermiştim, midemdeki baskıdan daha az yemeye başlamıştım ama şöyle, protein daha önemli olduğu için protein yiyordum karbonhidrat yer kalmıyordu haliyle , en sonki kontrolümde bebegimin kilosu iyiydi şükür.
Endişeleniyor insan çok haklısınız, bebeğinize yararlı şeyler yedikten sonra, 1 2 kilo fark bile sanırım sorun yaratmiyacaktir, çünkü son trimesterda kilo verenleri duyuyorum çevremde de var bu şekilde olan.
Doktorunuz bir yorum yaptı mı?