idid9393 Kızlar bugün daha 5 hafta yeni, 1 haftadır göğüslerim hissedilir şekilde dolgundu, dün geceden beri sanki hafifledi o dolgunluk, aklıma kötü getirmek istemiyorum ama var mı yaşayan
Kubusnn idid9393 benimde bir anda mide bulantım uykum şişkinliği falan indi doktora yarın gitmeyi düşünüyorum daha kalp atışı da duymamıştım 28’i randevum normalde
tazecikanne_ idid9393 aynısını yaşadım ilk başlarda özellikle yataktan kalkınca çok ağrıyordu. Dokunamıyordum bile Sonra bir ara gider gibi oldu hassasiyet azaldı gibi hissettim ama sonradan tekrar hassasiyet olmaya başladı ama ilk fark ettiğim kadar olmadı şu an 7+6 ama bir sorun yok şükür. İçiniz rahatlasın istiyorsanız bir doktora gidin tabi
idid9393 Kubusnn benim de lekelenme ağrı vs yok hiç, bugün dr kontrolüm var ama bi huzursuzum, allah hayıra çıkarsın
Kubusnn idid9393 bende ay başında özele gidecektim bu belirtiler yok olunca yarın devlete gideyim dedim ay başı özele giderim yani ama ulturasonları kötü oluyor düzgün ölçüm yapılmıyor 🫣 senin adına sevindim belirti kesilince anlam veremedim bende :/
idid9393 Kubusnn benden beta falan da istemedi keseyi görünce, kese de küçük ama haftayla uyumlu 7 martta gel tekrar dedi, kalp atışı ve bebek görmemiz gerek dedi bakalım