Eliferimm Kızlar 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde 13. Haftada kızımın hafif kıpırtılarını hissediyordum ama şimdi hiç hissetmiyorum ultrasona gireli 10 gün oldu merak ediyorum yada kilolu kaldığım için mi hissetmiyorum 🙄
Mavili1480 Eliferimm 18+5 oldum bende arada bir şey oluyor ikinci hamileliğim ama hala net değil doktorum 20.haftalarda net olur dedi bakalım haftaya olacak mı 😊
Bsrokn Eliferimm benim 20 haftayı dolduruyorum ilk gebelik hissetmiyorum hala 🙂↕️ ya da anlamıyorum 🤭
bulutsm Eliferimm her gebelik farklı bence ilk gebelikle karşılaştırmayın bende yenş yeni hissediyorum çünkü benimde kilom çok da az değil birde ondan mı anlamıyorum diye düşünmüştüm
Eliferimm Mavili1480 İlkinde hissedip ikincide böyle olunca merak ediyorum ben de ilkinde de ufak ufak seyirme şeklindeydi zaten çok değildi ama anne burdayım diyordu en azındsn :) her gebelik her bebek farklı diyorlar gerçi çok kıyas yapmamak lazım 😊Sağlıkla kavuşun bebeğinize🥰
Mavili1480 Eliferimm İlkinde bende net hissediyordum ama ikinci sakin galiba 🥰 sende sağlıkla kavuş canım 🤲
Eliferimm bulutsm İlk gebelik ile 10 kg fark var muhtemelen kilodan da olduğunu düşünüyorum. sağlıkla kavuşun🥰