Sinosanneoluyor2025 Merhaba arkadaşlar gebelik 9.haftamdayım iki gündür kabızım, bugün dışkımda kan gördüm ve afedersiniz o bölgem acıyor , böyle durum yaşayan var mı ?
richgirl10 Sinosanneoluyor2025 ilk zamanlarımda bende öyle oldum. Sonrasında haftalar ilerledikçe geçti. Eğer mide bulantınız yoksa bol su için ben içemediğim için olmuştum
Sinosanneoluyor2025 richgirl10 baya tedirgin olur korkuyorum da o yüzden biraz özel sordum kusura bakmayın :((
Neferut Sinosanneoluyor2025 İlk zamanlarda çok ağır şekilde kabızlık yaşadım ya kabus gibi günlerdi kuru kayısı çok iyi geliyordu bana ve her sabah aç karnına kefir içtiğimde 1 saat sonra çıkabiliyordum tuvalete
Kubusnn Sinosanneoluyor2025 yumurtlamadan 6 gün sonra falan başladı hala devam ediyor arada bir bozulduğu oldu midemin ama genelde kabızım 😒
didm6134 Sinosanneoluyor2025 32.haftadayım hamilelik boyunca yaşadığım sıkıntı diyebilirim ama ilk zamanlar da sizdeki gibi kanamam filan hiç olmadı..
Zg6641 Sinosanneoluyor2025 bndede hemoroid oldu zeytinyağı iyi geliyor pamuğa döküp koymak. Birde Bepanthol pişik kremi iyi geldi.
Kubusnn Sinosanneoluyor2025 hayır tuvaletim geldi sanıyorum gidiyorum kabızlık var afedersiniz çok minik bir şekilde yapabilirsem yapabiliyorum
Zg6641 Sinosanneoluyor2025 o kadar ilerlemesi şişti hemen doktora gittim. Yumuşayınca birde kabız olmamak için şurup içiyorum
Neferut Sinosanneoluyor2025 evet oluyordu hatta ben vajinamdan geliyor sandım çok korktum doktora gittim makatımdan geldiğini öğrendim
Sinosanneoluyor2025 Neferut bende ön tarafi vajinamı kontrol ettim hemen hala elim ayağim titriyor :( şükür ön taraftan değil ama popom acıyor 😣 doktora gitmeme gerek var mi
Neferut Sinosanneoluyor2025 vajinadan olmadığına eminseniz makatınızı sildiğinizde geldiyse leke gitmenize gerek yok yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız gidin kabızlık için de duphalac şurup yazıyorlar bana çok faydası olmadı en az 3 litre su için kefir için kuru kayısı yiyin gerçekten faydası olacak zaten geçici bir durum bu bir süre sonra kendiliğinden geçecek
tanhc Sinosanneoluyor2025 kabızlık basur yapar bu da kanamaya sebep olur. ben hâlâ kabız olduğumda kan görüyorum. ama nereden geldiğine dikkat edin. çok normal kan gelmesi. ama miktarı da önemli. bir de tavsiyem tuvaletinizi yapmak için çok ıkınmayın bu da orayı tahriş ediyor
Sinosanneoluyor2025 tanhc yok ıkınmamaya çalışıyorum dün afedersiniz ucunda kaldı baya bikaç dakka ne ileri ne geri .. ıkınmadığım için ucunda durdu bi süre bekledim klozette sonra indi ama iki gündür yara olmuş bugün kan gelince çok korktum
Sinosanneoluyor2025 tanhc valla şuan otururken bile aciyor makatim :( kantaron yağ sürdüm makatıma iyi gelir inş
Sinosanneoluyor2025 Neferut dupholac vermişlerdi ama hiç içmedim çok su içen biriydim ama bende hiç kusma falan yok bende kabızlık şeklimde belirti veriyor vücudum :( hergün mü içiyorsun dupholac tedbir amaçlı ? Ben sabahları kuru kayısı yiyorum ama birkaç gün çok soğuktu havalar az su içebildim o etkiledi galiba :( bir de kırmızı et de mi yapiyor galiba