Bsrabzkrt Yemekten çok ilaç içiyoruz sanki demir ilacı OMEGA 3 magnezyum vitamin ilacı kullanıyorum daha yeni mide bulantılarım geçti evet benim ve bebeğimin sağlığı için daha 14. Haftadayım ve doktorum doğuma kadar kullanacaksın diyor siz neler kullanıyorsunuz benim ki fazla mı olması gerektiği kadar mi
Mervecimmm Bsrabzkrt benim 14. Haftada o kadar çok değildi giderek Bebek büyüdükçe ve benim takviyeye olan ihtiyacım arttıkça verdi ilaaçlaro. Şuan 36+5’im d vitamini, demir, magnezym, multivitamin,b12 ve magnezyum kullanıyorum bir se bulantı ilacı prilam.
CihanEge Bsrabzkrt o kadar çok maalesef. İçim dışım ilaç oldu artık. Hamilelikten önce de değerlerim düşük olduğu için sık sık kan ve vitamin kullanıyordum, hamileykende kullanıyorum. Öğ geldi artık ilaç ilaç ilaç
Bsrabzkrt Mervecimmm prilamı yeni bıraktım ilaçlarda bir kokuyo OMEGA 3 demir ilacı içtikçe kusasım.geliyo
Kubra0606 Mavili1480 innate ilacı doktor tavsiyesi mi acaba, haftalık balık tüketiyorum ama ekstra omega almam gerekiyor mu doktora danışacağım
zynpknt Bsrabzkrt tiroid ilacı, d vitamini, magnezyum, demir ilacı, omega içeren vitamin, 2 adet progestan, kan sulandırıcı iğne kullanıyorum😂
Edos_32 Bsrabzkrt 27+3 bi ben ilaç kullanmıyorum sanırım omega tavsiye etmişti doktorum ama balık sezonu istersen onun yerine her hafta 1 kere balık ye demişti bende her hafta balık yiyorum kramp vs olursa magnezyum kullan demişti çok şükür hiç olmadı
Elifimsib Bsrabzkrt 27. Haftadayım prilam, tiroid ilacı, omega 3 multvitamin, d vit, demir, magnezyum bi de sabah akşam progestan fitil kullanıyorum. Hamilelik öncesinde de sık sık vitamin kullanıyordum ama tiksindim iyice zorla kullanıyorum artık🤦♀️
Lillith Magnezyum pek önerilmiyormuş gebelikte öyle bir yazı okumuştum ünlü özel hastanelerin sitelerinden. Sanırım herkes kullanıyor, doğal yollardan magnezyum alınmasını söylüyor doktorlar. Gıdalardan yani