xxxSibelxxx eliff4 merhaba bende sevdenur hanima gidiyorum . Sezaryen sirasi nasil geciyor ? Cok merak ediyorum . Hemen toparlanabildiniz mi ? Panik olursak mudahale ediyorlar mi
eliff4 xxxSibelxxx ilk günler tabi illa ağrı oluyor ama ben 2 gün kaldım hastanede mesela ağrı kesici yaptılar istediğim zaman yürüyüş yapmaya çalıştım sürekli hastanedede eve çıkınca çok bir ağrım olmadı yatıp kalkarken illa zorlanıyorsun birkac gün ama sonra toparlandm ben şuan bebegim 1 aylık oldu ev işlerini falan yapıyorum baya önce toparlandm yani. Sezeryan sırasında doktorum bile bana nasılsın diye sürekli sordu ordaki herkes ilgileniyor seninle midem bulaniyor mu falan diye sakinleştirici vuruyorlar falan
xxxSibelxxx eliff4 evet illa ki olacak agri 2. Sezeryanim benim İlki medicabilde oldu ayni gun ayaklandim ameliyat sirasindada iyiydi Simdi farkli hastane farkli doktor olunca bi merak ettim Tesekkur ederim yanitiniz icin
eliff4 xxxSibelxxx Rica ederim ne demek ☺️ Doktor çok iyi ama bende sonradan buldum bu doktoru memnun kaldım bende sabah erkenden oldum sezeryan o gün kaldırdılar beni yürümek için hemşireler falanda çok iyi.. Güzel bir doğumunuz olur inşallah sizde memnun kalırsınız. Sağlıkla gelsin bebişin 🤗
xxxSibelxxx eliff4 cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin 🙏saglicakla kalin bebisinizle birlikte
Emferr Minyonannecik ultrason görüntüsünü istemeden veriyormu bide cintiyetini erken söylüyormu bazı doktorlar geç söylüyor
Minyonannecik Emferr evet bir sürü görüntü verdi bize upuzun ne sorarsanız cevap veriyor çok kibar özelde muayene olmuş gibi hissettim valla
2minnakannesi2 Minyonannecik cinsiyeti doğru biliyor mu acaba bizimkini 12.haftada söyledide kızım var bebeğe erkek dedi çok mutlu oldum değişir hüsrana uğrarım diye korkmuyor değilim
Minyonannecik 2minnakannesi2 cinsiyet konusunda doğru bildi ama biz başka doktordan önceden bilgi almıştık buna geç gittim baya
Esmanur33 Jale Gürlüler e gidiyorum bende 32 haftalık hamileyim . İlk çocuğumunda doğumunu onda yapmıştım . Çok çok ilgili bir doktor. Saat kaçta ararsanız arayın telefonuna ulaşabiliyorsunuz. Benim hamileliklerim sıkıntılı geçtiği için bu benim için çok önemli bir kriter . Pembemavi ve Acıbadem’de doğum yaptırıyor
Byzerd Gonca Oğurlu Pakay, şimdi özel yere geçti Hayat Hastanesi’nden. Dünya iyisi bir kadın çok seviyorum. Her zaman kibar, güler yüzlü. Abla gibi yaklaşıyor insana. Doktorluğu gibi insani değerleri de çok yüksek.
sadbut aysegul_alkc nev esentepe harun simsek cok tatlı bi doktor aynı baba gibi ilgileniyor bi sıkıntım en ufak bişeu oldugunda mesaj atıyorum hemen saat kaç olursa olsun cevap veriyor ses atıyor hatta dun tansiyonum anlık yükseldi mesaj attim cevap vermis gormemisim 2 saat sonra tekrardan yazmış naptın birdaha ölcturdun mu durum nedir diye baya ilgili bi doktor sürekli iletişime gecebilmemde icimi cok rahatlatıyor anksiyetik bi gebelik geciriyorum bazen😂😂 mesaj atmaya cekinip acile gitmiştim kızmıştı neden yazmıyorsun bana neyden çekiniyorsun diye tabi her gittiğimde azarımıda yiyorum mutlaka🤣🤣🤣🌸🌸🌸aynı zamanda esprili ve komik bi doktor muayeneler guzel geciyor hiç soru işareti bırakmadı aklımızda şimdiye kadar