Dilek_aslndg Hanımlar ben 36 haftalığım hastane çantamı da hazırladım ama sezeryan olacağım için hastaneye emzirme yastığı da götürsem çokmu saçma kaçar dikişlere gelmesin diye rahat ederim diye düşünüyorum sizinde fikrinizi almak istedim 🤭
Mervecimmm Dilek_aslndg ben götürmeyi düşünmüyorum 1 gece için çok gerekli değil bence. Ama götürüp deneyimleyen anne varsa onların cevabı daha önemli bence.
Busetacir Dilek_aslndg arkadaşım sezeryan yapto keşke emzirme yastığı alsaydım sen mutlaka götür yanında diyor. Yastıksız daha zor olur bence de dikişleri sıkıştıracağını sanmıyorum canım sen yanında götür gerekirse kullanırsın
atlasinannesi231118 Mervecimmm ya ben de öyle düşünüyordum yastıkla da halledilir diye. Hastaneden liste verdiler yanınızda bulunması gerekenler diye emzirme yastığı da yazıyordu. Naapsak ki 🥴
Dilek_aslndg Ecem46 iyi yapmışsınız bende işte çantaya sığarsa içine sığmazsa da arabaya koymayı düşünüyorum
Mervecimmm atlasinannesi231118 olmazsa ayrı bir poşetle arabaya koyarım çok ihtiyaç hissedersem eşime söylerim 5 dk da getirir.Battaniyeyi de aynı şekilde yapmayı düşünüyorum.Arabaya koyacam çok üşürsem eşim çıkarsın yukarı
Ecem46 Dilek_aslndg bu arada normal yastıklar ameliyat yerini acıtıyormuş o sebeple emzirme yastığı rahat deniyor. Tabi sezaryen doğumlarda diğerini bilmiyorum:)
EbruDemir81 Ben ayrı bir poşete koydum emzirme yastığını ihtiyacım olduğunda isteyeceğim ama götürüp memnun olan rahat olan çok kişi var