Meryemm46 tabi ki inşallah vardır ama şöyle düşün hayal kırıklığına uğramaktansa bekleyip emin olmak daha güzel değil mi? Reglin geciksin hatta 2-3 geciksin, testini yap ve o çizgiyi pat diye gör. O zaman o kadar net çıkıyor ki şüphe kalmıyor bile. Ve seni üzmek istemem ama böyle acele edenler hep istediği zaman değilde sonraki zamanlarda hamile olduğunu öğrendi. Yani demek istediğim herşeyin bir zamanı var. Evliliğiniz tadını çıkarın, keyif yapın o zaman gör bak stres olmayınca güzel haberler hemen geliyor