Kursatsmommy İstanbulda ikamet ediyorum yenidoğan kimliği nasıl çıkarılıyor nüfus müdürlüğünden onu biliyorumda e-devlete düşmesi mi gerekiyormuş bilen biri varsa aydınlatabilir mi teşekkürler 😊
Merve-99 Kursatsmommy hastaneden alınan doğum raporuyla direk nüfus müdürlüğüne gidiyosun başka birsey yapmana gerek yok
MorKelebek54 Kursatsmommy hstane size dogum belgelerini vericek nüfus mudurlugunden randevu alip o belgeler ile (anne babanin kimlikleri de dshil) gidiceksiniz o sekilde ciksrtiyosunuz. 2 3 gunde gelmis oluyo genelde ama nufus murdurlugununde yogunluguna bagli sanirim
Asi_07 Kursatsmommy doğum raporuyla nüfus müdürlüğüne gidiyorsunuz 1 hafta içinde evinize geliyor doğum yapmadıysanız hastanede de yapılıyor o işlem kimlik direk evinize geliyor
Lagaliballah etkafa yok cnm artik hastaneler otamatik dogum raporunu nufusa gönderiyorlar randevu alip gidiyirsunuz 1 hafta icindede kimlik geliyo gelene kadarda gecici kimlik kagidi veriyorlar