Merhaba canlar. Doktorumun yazdığı pembe olan gaviscondu. O bitti. Eşim sağlık personeli kendim gitmek yerine hazır hastanedeyken o yazdırsın istedim. Sağolsun yazdırmış. Ama gelen ilaç çok farklı geldi gözüme. Bunu da kullanabilir miyim hamilelikte aynı mıdır ikisi? Hep pembe olanı kullandım. Eşim hamile olduğumu söylemiş doktor kullanabilir sıkıntı olmaz demiş ama yinede içime sinmedi? 🙏