Merhaba, dün ki çekiliş yayınını izlerken hesaptan engel yedim. Ve sadece yayın esnasında ses gelip gelmediği, sürecin yavaş ilerlediği gibi yorumlarda bulunmuştum. Sonrasında beni yayından attı ve ne hesabımdan ne de private ikinci hesabımdan happy mom apps hesabını görebiliyorum. Yani kasıtlı şekilde bağlı olan hesaplarımda engellenmiş. Çok üzüldüm. Sayfada sorun var sanıyordum ta ki yayın tekrarını izlemek için eşimin hesabından aratana kadar…direkt ilk sırada çıktı.