Arkadaşlar merhaba. Ben 5. Gün 2 tane taze embiryo transferi oldum. 8. Günüm de hafif kahve lekelenmem oldu iğnelerimi günde iki ye çıkardık kesildi. 7. Gün 36.9 , 8. Gün 42.6 10. Günümde ise beta hcg 54 çıktı. Testlerim hepsi farklı merkezlerde farklı saatlerde yapıldı. Yarın tekrar kan vereceğim yani 12. Gün. Bu değerlerle pozitif yakalayan oldu mu ?