ikincianneolmayolundaa Anneee_bebek çoğu kisi kalkiyorum diyo aslinda bende cok beklemem bekleyemem de o kadar
ikincianneolmayolundaa Aleyzeee hamilesin galiba sen dimi Dedigin gibi yaparak mi hamile kaldın yani beklemeden
Aleyzeee ikincianneolmayolundaa ben tedaviler sonunda doğal yolla kaldım canım ama ben artık kafamdan silmiştim tedavisiz olmaz artık dedik kimyasal yadasim sonra hamile kaldım
damlaloglu Bende o dışarı akma olayı için bir gebenin günlüğü sayfasından jel aldım, onu kullandığımda dışarı akma olmuyor. Onunla da çok sonuç alanlar olmuş, ben daha yeni başladım gerçi 1 kez kullanmak nasip oldu henüz ama denemek isterseniz. 😇