Ben de bir önceki gebeliğimde 20. haftada acil serklaj olmuştum. Ama zaten çok uzun yıllar sonra hamile Kalabildiğim için doktorum riske atmamak adına ilk hamile kaldığım andan beri oksapar iğne kullanmamı söylemişti ve ben kullanıyordum. Şu an tekrar hamileyim,ilk üç ay iğne kullandım. Sonra bıraktım. Ve 12. haftada dikiş atıldı bu defa. Gerçi önceki gebeliğime göre şu an daha rahatım ve küçük çocuğum olduğu için de çok fazla yatamıyorum haliyle. Tabii ki rahminizin boyutu çok kısaldıysa ve sürekli yatmanız gerekiyorsa doktorunuz her ihtimale karşı kan sulandırıcı verebilirdi. Ki genelde veriyorlar. Bence irtibata geçebiliyorsanız sorup öğrenin