mucizemom8 Kızlar tekrarlayan düşük yaşayıp hemototoliji bölümüne giden var mı orda nelere bakılıyor trombofoli paneli testiyle aynı mı oluyor yoksa farklı şeylere mi bakılıyor
Ksknesm mucizemom8 benimde ikinci kaybım. Tıbbi genetik yönlendirdi. İlk dahiliyeye gittim oradan kayıt açtılar ayın 7 sinde gidicem inşallah
Srp53 mucizemom8 Ben hem tıbbi genetiğe hem Hematolojiye gitmiştim. Tıbbi genetikte 6 gen inceleniyor hematolojide 12 idi sanırım onun dışında lupus protein s gibi bağışıklıkla ilgili değerlere bakışmıştı.
mucizemom8 Ksknesm ben direk genetik bölümüne randevu aldım eşimle gittik verdik test ama benim hemozigot varyant var dedi sizi oraya yonlendirme nedeni nedir canım tıbbi genetik yonlendir miş sizi
Ksknesm mucizemom8 ilk dahiliyeye gitmen lazım . Ben gidip durumu anlattım direk açtılar . Sonra doktordan çıkınca 182 den de randevu aldım . Tıbbi genetik beni buraya yönlendirdi Hemotolojiden kayıt açtırmam için dedim . Elimdeki test sonucunu pıhtılaşma sonucunu gösterince açtı zaten
mucizemom8 GizemHamza34 teşekkür ederim yani dahilye den istesem direk açar mı gitmek istiyorum desem
GizemHamza34 mucizemom8 evet canım durumunu anlat onlar kayıt açıyor eğer hematoloji ve genetikte bir sorun çıkmazsa belki romatolijeye gönderiyorlar
moonlight41 mucizemom8 canm bende afas sendromu icin önce dahiliyeye gittim bazı testler verdim 1 aya ancak çıkıyor eyer bi problem olursa hematolojiye yonlendiriyorlar
mucizemom8 GizemHamza34 ben tıbbi genetik de test verdim canim gen de hemozigot hetezigot var olarak çıktı o bölüm de aynı şeylere mi bakıyor yoksa farklı tahliler mi yapıyor ona göre gideyim
GizemHamza34 mucizemom8 daha fazlasına bakılıyor benden 10 tüp kan almışlardı zaten tekrarlayan düşüklerde kadın doğumcunda söylemiştir sana git diye
Baliimsid mucizemom8 ben dahiliyeye gitmeden testlerim kadın doğumda yapıldı. Lupus ana falan bakıldı. Adana başkent hastanesi Erhan Şimşek baktı. İsterseniz bir ona bakın
mucizemom8 moonlight41 o ne oluyor canım kusura bakma bilmediğim için soruyorum tıbbi genetik den daha önce test verdiniz mi canım
mucizemom8 moonlight41 baya bakılıyor o zaman ben dahiliye gidip o bölüme gittmek istediğimi söylesem kayıt açarlar yani tekrarlayan dusuklerim olduğunu söylesem aciyolar dimi