Ozgur201_ Merhaba. Bebeğinizin için masaj yağı, şampuan, pişik kremi ve s. gibi malzemeleri hangi marka kullanıyorsunuz? Mustela falan demeyin çok pahalı😁
Talentedmom Ozgur201_ mustela zaten iyi değil içerik açısından Malesef değiştirdiler temiz içerik olarak siveno ve Incıa güzel daha uygun istiyorsanız temiz içerikli olarak e bebeğin baby me Yenidoğan şampuanı güzel pişik kremi olarak oksizinc aldım o da temiz içerikli fiyatı uygun
Sydaglsen Ozgur201_ incia yara siveno kullanıyorum bebek yağı ciltte kuruluk yapıyormuş doktorum ecowell losyon aldırmıştı kızarıklıklarına iyi geliyor