O haftalarda dediğiniz lekelenmeler çok normal aslında kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum, ben de yaşadım aynısını. Kanama alanı yoktu yerleşme kanaması dedi doktorum. Kaldı ki doktorunuz progestan yazmış önlem amaçlı, başka bir doktora gitseniz de extra bir şey yapılmıyor bu durumda en fazla yapacakları şey progestan verip dinlenin demek:) progestanı kullanın aksatmadan. içiniz rahat edecekse gidin ama