minnoshan Regle 5 günüm var bu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce döner mi burdan :(
seymabykn minnoshan Bende 5 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı regl olacağım gün tekrar yaptım çok silik şekilde ikinci cizgiyi gördüm. Yani siz bi kan tahlili verin yada gününüzü bekleyin 🫠
minnoshan Anneoluyorumm00 erken gebelik testlerinde 9 gün önceden öğrenen oluyor heyecandan yaptım ama negatif ya inşallah doğru değildir
Anneoluyorumm00 minnoshan inşallah kuzum benim geç döllenme olmuştu adet gunumde ince silik cizgiyile öğrendim, hemen kan vermye gittim beta 46 la öğrendim sonra doktora gittim geç döllenme dedi oyuzden hiçbir zaman umutsuzluğa kapılma 😊
minnoshan Anneoluyorumm00 geçen sene de böyle oldu resmen adetten bir iki gün önceki ilişki ile hamile kaldım geç döllenme beta düşüktü öğrendiğimde ama sağlıklı artış gösterdi gelişim 6 hafta ile uyumlu kaldı 12. Haftada kürtaj oldum :(
minnoshan seymabykn ay günümü bekleyim o zaman heyecanla valla psikolojik belirti yaşamaya bile başlamıştım negatifi görünce hiç bişi kalmadı bakalım ne olacak
Anneoluyorumm00 minnoshan inşallah bir daha böyle bişey yasamazsınızda sağlıklı bir gebeliğiniz olur .