nurtugce benimki sezeryan olacağı icin magisij sok haftası doğum insallah 🥰 zaten yaz olduğu icin çok fazla kıyafet giydirilmiyor malesef sürekli zıbınla 😂 ben daha hiç bisey almadım kızımdan kalma biseyler var bide hediye gelenler var önümüzdeki ay topluca alışveriş yapmayı düşünüyorum insallah 😍🥰