Kızlar ilk gebeliğimde 3 tane aşı oldum, bu ikinci gebeliğim. Normalde bugün aşı olacaktım sağlık ocağındaki ebe 2 doz olduysan yeterli dedi üzerinden 5 yıl geçmediyse. 2 yıl önce doğum yaptım ve 3 doz yapılmış. O yüzden gerek yok dedi ama nedense bi güvenemedim sizler ikinci gebe olanlar yaptırdınız mı