NaimeYilmaz ikimelekannesi2224 Yazmak zorunda değiller Forum’a özel bir çekiliş değildi belki üyelikleri bile yok. Ama biz sizin gibi kötü düşünülmemesi için teslim alınca yazmalarını rica ediyoruz. Daha önce yazan onlarca kişi var, onlara bakarsınız şu an için. :)
ikimelekannesi2224 NaimeYilmaz zorundalar demedim sadece sevinçlerini paylaşma adına şahsen ilk buraya yazardım tabiki özgür iradeleri..
NaimeYilmaz ikimelekannesi2224 İşte belki hesapları bile yok bilemeyiz, ilk çekilişimiz değil. Happy Digital büyük bir yapıdır basit bir instagram sayfası değiliz, annelerimizin güveni ve marka itibarı böyle paralardan önce gelir. 🙏
Happyka Tutaste_ bilmiyorum ki sonuçta bu uygulamaya giriyor Anneler Instagram’a değil birşeyler öğrenmek için yada danışmak için . Mesela ben forum için kullaniyorum ve bebek takıbı için. Yedek Anneler de yazmadi benim diye.