sadbut benim başıma geldi ama benim hep sinirdaydi 35. Detaylida 27 çıkmış bana soylemedi doktor. Her şey yolunda dedi geçti… Şans eseri kendi doktoruma gittim o hafta bambaşka bir sebeple, normalde mesajla her şey yolunda yazıp geçmiştim. Raporu görünce şok oldu doktorum, 27 olduğunu neden söylemedin dedi, benim haberim yok, incelemedim ki dedim. Hemen ultrason çekilen yeri arayıp kızdı vs vs. Doktorunuza söyleyin ama endişe etmeyin, 35 gayet iyi😊