Aysglhrn Sağlıkocagında yapılan aşıyı yaptırmayan varmıııı ?? Ben 25.haftadaym normalde 22 de cagrdı ebe ama kendı hastalığım acsndan riskli olabilirmiş doktorum 27. Haftayı beklememı söyledı bu asıyı yaptırmayıpta sağlıklı doğum yapan varmı ?
BFerayeY Aysglhrn Bende 26 dayım yaptırmadım canım doktor yaptırma dedi. Bende merak ettim yaptırmayan var mı???
Gamzeciks Aysglhrn bana doktor yaptır mutlaka dedi. Hatta boğmacalı yapalım dedi. Kadın alanında en iyilerinden