zeyno_naz32 Merhabalar Konyada büyükşehir hastanesi Hacer Yavşanda doğum yapan var mı tavsiye ile gittim muayeneden memnun kaldım ama doğumu o doktorda gerçekleştiren varsa görüşlerini merak ediyorum
Sszer zeyno_naz32 merhaba ben Hacer hanımda doğum yaptım çok memnun kaldım yine onda yapacağım Allah kısmet ederse hiç tereddüt etmeyin çok iyi bir doktor
zeyno_naz32 Sszer normal doğum mu sezeryan mı yaptınız acaba benim bebeğim dönmedi henüz 36. Haftadayız sezeryan gibi görünüyor
yinemihilal Sszer merhaba hacer hanımla iletişimi ne şekilde kuruyodunuz? Ben bir kez gittim ama numara falan vermedi, instagramı da yok anladığım kadarıyla
Sszer zeyno_naz32 ikisini de sezeryan yaptım ilki iri bebekti ondan sebeb ama sizin için bence daha vakit var dönebilir