14 haftalık gebeyim 1ay öncesi kahverengi lekelenme ile acile gidip progestan başlandı dün tekrar bi lekelenme oldu falat bu sefer parlak kirmiziydi 1 saat sonra acile gittim o arada kahverengiye dönüş yapmıştı aktif bir kanama olmadigi eger düşük olacaksa yapabilecekleri birsey olmadığını daha dogrusu fayda etmeyecegini soylediler kanamayi kontrol et artış ve parça gelirse gel dediler gebeliğimin başından beri yerleşme kanaması haric iki haftada bir mutlaka lekeleniyorum ve her seferinde panikliyorum. Acile gittigimde bebeği gördüm kalp atışı da oldukça net ve hızlıydı. Bu durumu yaşayanlar var mı hamileliğim boyunca böyle mi olacak acaba her kanamada acile gitmeli miyim veya bir kaç saat bekleyip sonrasında aksi durum olursa mı gitmeliyim ne yapacağım hiçbir fikrim yok