Elifcelk Ben de öyle. Sürekli ağlamak istiyorum bir duygusallık var. Hem kavuşmak istiyorum hem de nasıl olacak korkusu var. Kaygı, mutluluk, heyecan, sabırsızlık bir arada. Evdeki eşyalarına bakıyorum beşikte yattığını, ana kucağında sallandığını hayal ediyorum.